vrijdag 1 juni 2012

Gaëlle Garcia Diaz: "Als je niet van poker houdt, zou je hier gek worden"


Gaëlle Garcia Diaz: "Als je niet van poker houdt, zou je hier gek worden"

Gaëlle Garcia Diaz is al een tijdje een van de vaste gezichten op de European Poker Tour. De sexy Belgische met Spaanse roots doet er samen met de Duitse Nathalie Hof de interviews.

"Best zwaar, want soms willen de spelers gewoon wegrennen. Het is dan moeilijk om ze tot bij jou te krijgen. Wanneer ze je wat beter beginnen te kennen, begrijpen ze het wel beter. 'It's part of the job.'"

Zelf speelt ze ook poker. "'I love it'. Als je het niet zou spelen, zou je hier gek worden. Als ik moet kiezen tussen poker en televisiewerk? Moeilijke vraag. Uim... Dan verkies ik toch poker. Dankzij Bram Cops, de marketingmanager voor PokerStars Belgium, ben ik beter geworden.

Ik las ook heel wat boeken om verder te groeien. Je zou in feite elke dag moeten spelen." Gaëlle is hot en een bezige bij. "Naast dit werk host ik nog twee televisieshows in België. Zo werk ik voor JIM en doe ik ook nog een pak festivals."

Gaëlle Garcia Diaz, die ook op Twitter te volgen is, heeft al heel wat op haar cv staan. Ze haalde als fotomodel al meerdere keren in bikini en badpak de voorpagina's van 'P Magazine' en 'Ché'. Vorig jaar stond ze dan weer naakt op de wieleraffiche van de E3-Prijs in Harelbeke. Haar grootste stunt was voor januari 2011, toen ze al haar troeven bloot op tafel smeet in 'Playboy'.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten